mandag den 18. juli 2011

Løse ender

Lige så fedt det er at nørkle med hækletøjet - ja, lige så ufedt er det at hæfte ender!! Jeg HADER det! Men lige nu ligger de her 14 dimser og venter på at få hæftet ender... og det er jo aldrig så slemt, når først man er i gang :-) For det kan godt være, at Karen står tidligt op, men det er næsten lige så sikkert, at hun tager 3 timer + til middag. Og så kan man nå meget. Hvad de ender med at blive til de 14 dimser - det kan du sikkert se imorgen... indtil da kan du jo prøve at gætte?

10 kommentarer:

  1. hmmm de er ikke lange nok til nøgle snore og de er for lange til små nøgle snore ej jeg giver op jeg kikker med i morgen :)

    SvarSlet
  2. Hæftningen er surt arbejde. Har et granny-stripes tæppe liggende, hvor jeg mangler at hæfte ender på den sidste meter

    SvarSlet
  3. Hey - det skal da ikke være så kedeligt! Der er en valgfri dims til den, der kommer tættest på!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. et halsbånd ala dette http://www.emp-shop.dk/bin/shop.php?prog=shop&funktion=PRODUCTINFO&article=809908

    bare et gæt og jeg ved det ikke er rigtigt ,men det var hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu :)

    SvarSlet
  5. Tænker på en eller anden form for armbånd. De ser bare lidt lange ud. Hmmmm...

    SvarSlet
  6. Har lige kigget lidt mere på dem... jeg tror altså at det er armbånd.

    SvarSlet
  7. Jeg syns også de er for lange til armbånd, med mindre du vil sno det 2 gange om håndleddet....men nej, tænker lidt et hårbånd hvor du sætter et stykke elastik i begge ender, og så hækler du en stor blomst som skal sættes på, sådan lidt på siden :)
    ...eller også hmm kunne det være en strop ting til feks at sy på et kedeligt gammel viskestykke, så det pyntede lidt mere på krogen i køkkenet.... :)

    SvarSlet
  8. Jeg tror det er den udvendige side til et "hårbøjlebetræk"... :-) Det kunne da være ganske yndigt med en "hæklet" hårbøjle!

    SvarSlet
  9. Kan du ikk prøve at forklare hvordan du hæfter, gøre det med en knude eller fletter man snoren ind i "lappen"??
    Jeg har 56 blomster til at ligge som skal hæftes inden de blir til det skønneste tørklæde, men ved ikk lige hvordan jeg skal gribe det an så det kan holde ordentligt :)
    Håber du kan hjælpe.
    Mvh Diana- denledigestund.blorspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...