tirsdag den 31. maj 2011

To do - or not to do?

Jeg er blevet udfordret af Tina i en lille blogleg, hvor jeg skal vise jer min to-do-liste. Nu er der jo lige præcis en ret omfattende to-do-liste i forbindelse med det forestående bryllup på lørdag, men heldigvis er der da ved at være bund i den. Så måske bliver det nærmere en not-to-do-liste..... Eller et miks af done og undone :-)

Tøjet er næsten på plads! Således er kjole til undertegnede, de tre piger og Henriks tøj i orden. Jeg mangler et par strømpebukser! Og måske en ny BH? Sko kan vi også tjekke af.

Mad, kok, servering, barnepige, borde, stole, service, duge.... tjek.

Location til festen - tjek. Der er også snakket med præst og kordegn og diverse attester er udfyldt for hhv. at blive gift i et andet sogn end der, hvor vi er bosiddende, og for at få lov at ændre mit navn! Jo jo - jeg skal da have nyt efternavn :-)

Skælskør Kirke hvor brylluppet skal stå

Blomster mv. - tjek. Lys, servietter, isterningeposer, bordkort mv. mangler!

Drinksbaren er ikke helt i hus.... der skal lige handles lidt fredag.

Musik - tjek!

Småkager.... Uhh, svigermor har bagt 4 store kasser lækkerier! Bryllupskage også i orden!

Rødvinen er købt. Udestående er stadig hvidvin og dessertvin.

Hår, makeup og prikken over i'et kan vi vist ikke komme nærmere før selve dagen. Og det er om 4 dage.....

Og så er der alt det, som jeg har glemt eller ikke kan komme i tanke om lige nu :-) Men mind mig gerne om det, hvis det er noget helt vildt vigtigt!!

Og vejret - det har vi da også styr på!


Og så vil jeg give udfordringen videre til Mette, Anna og Jane. Må vi se jeres to-do-lister, som de ser ud lige nu? Hvis I altså har en?

3 kommentarer:

  1. Åhhhh Mette.... Sikke skøn en dag det bliver!!! Husk nu at få taget en hulens masse billeder når vi nu ikke kan være med til globryllup!!! Kan du mærke sommerfuglene min pige...?

    SvarSlet
  2. Jeg sidder her med kriller i maven på dine vegne...det er bare SÅ stort med et bryllup - husker min egen bryllupsdag som var det i går...men den 9 juni er det altså 4 år siden!! Tja tiden flyver...

    Og jeg sidder også her med et smil over din to-do-liste....ååååhhhh hvor jeg husker min laaaaange liste som begyndte 2 uger før brylluppet (min mand var afsted på skole i Odense, så jeg stod faktisk med det hele alene...!!) Men vi havde en fantastisk dejlig dag..og det er jeg sikker på at I også får - glæder mig til at se billeder.

    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Nej, hvor hyggeligt at I skal giftes i Skælskør Kirke - der er jeg selv døbt, konfirmeret og gift ;)

    Hilsen Diana, der har læst med herinde i nogen tid, men vist ikke har kommenteret før ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...