fredag den 6. maj 2011

DesignKartellet - næsten klar til åbning!




 

7 kommentarer:

  1. den butik glæder jeg mig til at se en dag :) ses lige om lidt jeg hopper på toget om en ½ time mod Fyn :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud. Og sikke en masse fine ugle-billeder!

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud. Jeg har skrevet adressen op så jeg kan besøge butikken i forbindelse med at min datter skal til hovedstaden for at danse DM. God weekend med markedet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Ser rigtig godt ud. Men hvordan holder i styr på hvem der får solgt hvad?

    SvarSlet
  5. Hvor ser det flot ud! Jeg håber, at det bliver en succes :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  6. ahmenaltså, ih hvor jeg glæder mig til at se det hele!!

    SvarSlet
  7. Det ser ud til at være en fed butik. Den må jeg lige kigge ind i, når jeg kommer forbi Sjælland :)

    Hvor var det skægt at møde dig i dag - og jeg er SÅ glad for det nye pusletæppe!!!! Den har allerede været i brug efter en lille tissetår;)
    Og suttekæden er også taget i brug :D

    Tak for en god oplevelse og fortsat godt marked.

    Mange kærlige hilsner

    Ivalu

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...