søndag den 1. maj 2011

And the winner is.... ta daaaa

Så oprandt dagen, hvor vinderen af det skønne Graziela spisesæt venligst doneret af www.urbis.dk skulle findes. Random.org har igen været min ven i nøden, og blandt de 396 lodder blev lod nr. 238 udtrukket.



Og hvem gemmer sig bag det nummer?

Det gør Katharina med bloggen "Sommernat & Forårsmorgen" 

Et stort til lykke med det lækre sæt Katharina! Nogle gange er det altså lidt sjovt, for Katharina er forholdsvis ny læser og fra Brønshøj :-) Men jeg lover at der ikke har været snyd her. Send mig din adresse og sættet vil lande i din postkasse snarest.

Efter markedet skyder jeg en ny give away igang - og jeg lover lækkerier endnu en gang. En lille teaser kan du få ved at kigge her. Uhh - det bliver godt. 

Endnu en gang tusind tak til www.urbis.dk for sponsoratet 

1 kommentar:

  1. Wibiii, hurra! Jeg var lige på reader og min nysgerrighed løb af med mig for at se hvem der vandt. Stor var min overraskelse da jeg så mit navn. Det er ligefør vi bare kan mødes ved designkartellet... Men jeg sender dig også min adresse for en god ordens skyld. Tak fordi jeg vandt.
    - Karharina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...