torsdag den 9. december 2010

Bare et tip...

Hvis nogle er lige så verliebt i Balfre-design som jeg - så har jeg fundet ud af, at man kan købe deres prints som metervarer. Men der er lige en hage ved det. De sælger det KUN i deres nyåbnede butik i ..... OSLO???? Så må man have gang i sit netværk, og halløjsa - en af mine kolleger skal til Oslo i næste uge. Kunne det være mere perfekt. Det tror jeg ikke. Så der er lidt elefant-lækkerier på vej til mig.




Man kunne jo også købe sig fattig i ugler og bambier - men nogle gange må man prioritere.

5 kommentarer:

  1. Håber sandelig også stoffet kommer til Danmark, jeg kender desværre ikke nogen der skal en smut til Oslo Øv Øv - Elsker nemlig bambierne, kan man også få robotterne?
    God jul
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte

    Ja det håber jeg også ,men de har ikke lige umiddelbart planer om at sælge deres metervarer andet end i den fysiske butik.... mærkeligt. Er sikker på, at jeg godt kan få noget med til dig. Ved ikke præcis hvad de har, men fik indtryk af, at de har de prints, som de laver sengetøj af. Men de ved også hvad de skal have for det. Men skriv en mail hvis jeg skal gøre mere :-)

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  3. Hyggelig at du haver nogen der skal dit så du får dig lidt Blafre stof, butikken ligger ikke centralt men din kollega kan tage bus nr 34 til Ekeberg Hageby så er det ikke langt at gå.
    Glæder mig til at selv besøge butikken i Oslo - mine forældre bor lige ved :) Skal have noget Blafre jeg også. Det er jo så lækkert :)

    SvarSlet
  4. Hej I'm with Leia - ja, man kan bare ikke rigtig holde nallerne væk vel? :-) Du skal måske hjem til dine forældre i julen og hen og shoppe lidt? God aften.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette,

    Så fandt jeg også din side, sikke fin den er!
    Tænke på om jeg måske kunne lokke dig til at spørge din veninde om hun ville købe lidt blafre stof med til mig?

    Vh

    Line Maj fra Marrapytte syholdet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...