tirsdag den 26. november 2013

Jul i DesignKartellet og VIP-aften!

Der jules på liv og løs i DesignKartellet. Vi har pyntet op med en masse fine julesager - og selvfølgelig er der også masser af julegaveideer i butikken. Der er en super hyggelig stemning i butikken, og jeg glæder mig til mine decembervagter og til at møde en masse kunder på juleshopping :-)

Vi får travlt! I weekenden er vi på det lækre Roskilde Julemarked for 3. år i træk, og vi glæder os som altid til at stille en lækker bod op. Du kan læse meget mere om markedet her - og hvis du har hul i kalenderen, synes jeg, at du skal kigge forbi - der er mange bloggere, der har stand i år.

Derudover har vi hele december åbent lørdag og søndag kl. 10-15 - og 10-18 som vanligt på hverdage. Vi er to eller tre på vagt mange dage, så vi kan følge med - belært af sidste jul :-)

Endelig synes jeg, at du skal følge med på vores Facebookside. Der vil hver dag være et rigtig godt tilbud på nogle af vores varer - og det afsløres hver morgen, hvad dagens kalendertilbud er :-)

Og til de af jer, som bor i København og har en ledig aften i morgen - ja, til jer er der en lille invitation. Min søster og jeg åbner nemlig butikken for alle vores venner, læsere, IG-følgere mm til en VIP-aften med 10 % på alle butikkens varer. På vores egne varer (smykker fra Pernille Corydon, tørklæder og handsker fra Maya, legetøj fra OMM, Avesjov mm). Det er i morgen aften, onsdag den 27. november 2013 kl. 19.30, og butikken ligger på Frederikssundsvej 157, 2700 Brønshøj. Vi åbner kl. 19.30. Vi vil gerne have besked, hvis du kigger forbi - så send en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Og til sidst lidt stemningsbilleder fra butikken :-)





2 kommentarer:

  1. Tak for en fin aften i går - sikke fint der er pyntet :)
    Det var virkelig nogle fine ting jeg kom hjem med...så nu er der snart styr på pakkekalenderen.
    Giver lige besked med tirsdag :)

    SvarSlet
  2. The signs and symptoms of hemorrhoids depend on the type present. Internal hemorrhoids usually present with painless rectal bleeding, while external hemorrhoids may produce few symptoms or if thrombosed significant pain and swelling in the area of the anus. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman joss Many people incorrectly refer to any symptom occurring around the anal-Zectal area as "hemorrhoids" and serious causes of the symptoms should be ruled out. While the exact cause of hemorrhoids remains unknown, a number of factors which increase intra-abdominal pressure, in particular constipation, is believed to play a role in their development.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...