mandag den 2. december 2013

Julegavefrist og marked!

Det har været en forrygende weekend på alle måder. Både på den travle og hårde måde, men også på den virkelig hyggelige måde :-)

Hele weekenden fra fredag eftermiddag til søndag aften blev nemlig brugt på Roskilde Julemarked, hvor DesignKartellet igen i år, havde en stand. Det var som altid et super fint marked med masser af gæster og mange søde markedsfolk. Vi fik flikket en rigtig fin bod sammen, men jeg fik faktisk kun taget ét billede!



Og så en lille servicemeddelelse :-) Skal du bestille julegaver fra vores webshop, så er fristen den 20. december. Så burde det hele kunne nås, og pakkerne nå frem i fin tid til den store aften. Vi har allerede vildt travlt med at pakke ordrer - og er simpelthen så glade for den store opbakning til vores lille shop :-)
 

3 kommentarer:

  1. Til gengæld er det et fint FOTO, der rigtig godt viser de flotte farver i jeres bod.... :-)

    SvarSlet
  2. Jeg købte en lille Gunnar Flørning spurv til mig selv som gave fra min 96 årige gamle farmor. Den er så fin! Og hun synes, det er en super god gave, der altid vil minde mig om hende :-)
    Det var en lækker bod I havde!
    Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...