tirsdag den 12. november 2013

Seje tøser...

De fleste af jer har nok opdaget, at BoShop har afholdt en konkurrence, hvor man ved at lave et blogindlæg om sin yndlingsstue, kunne blive udvalgt som én af 10 finalister i konkurrencen om intet mindre end 20.000 kr. til BoShop!

Jeg fik aldrig fingeren ud, men nu er jeg jo heller ikke den store interiørblogger....  Men det var der andre, der gjorde. Og jeg synes det er total sejt, at to gode blog-venner er med i finalen. Anne og Dorte er begge blandt de 10 finalister - og jeg har stemt! Desværre kan man kun stemme én gang - men måske din stemme kan være med til at gøre drømme til virkelighed for én af de 10 finalister? Jeg er sikker på, at de ville blive glad for din stemme :-)

Du kan se alle de 10 finalister her. Held og lykke piger!

Konkurrencen slutter på fredag!

Og her er Annes drømmestue:


 


Og her er Dortes drømmestue:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...