torsdag den 28. februar 2013

Noget om børnetøj!

Pyha - jeg har lige ryddet op i Karens skab. I guder hvor kan det dog tage overhånd med det børnetøj? Er det også sådan hos jer?

Vi er jo heldige at arve kusinen, og samtidig bliver der jo også købt lidt og syet lidt. Alt i alt er der bare helt vildt meget tøj! Og når man så rydder ud, da den lille jo gror som ukrudt, ja, så virker det altså helt vildt.

Her kan I se Karens skab efter oprydningen. Hun mangler vist ikke noget - og så er der jo alt det, der er til vask og den bunke med større tøj, der nu skal sorteres og tages i brug! Jeg talte lige hendes strømpebukser - 28 par!?

Og på de sidste billeder kan I se, hvad jeg har ryddet ud. Og jeg er ikke nået til strømper, strømpebukser, sko og overtøj endnu. Gosh.

Og så er der garanteret mere på vej, da min søster og jeg både holder Pomp De Luxe og Norlie halløj hhv. tirsdag den 5. marts og mandag den 11. marts. Begge gange kl. 20 her hvor vi bor i Brønshøj. Bor du i nærheden er du meget velkommen - send bare en mail :-) Det er hyggeligt!




9 kommentarer:

  1. Ja de børnetøjsbunker vokser hurtigt - men det er nu også hyggeligt at købe nyt til de små :)

    Skøn go' første forårsdag i morgen til dig og dine!

    SvarSlet
  2. Ooooh I love the one with the cows!!! Mette, it would make the most adorable doll pants! ;) xo

    SvarSlet
  3. Ej Mette - hvad skal alt det du sorterer fra??? Hjem til mig??;)

    SvarSlet
  4. Kender det alt for godt. Alberte har altid haft alt for meget tøj. Og lige meget hvor meget jeg forsøger at holde mig tilbage så lykkedes det ikke så godt. Er dog heldigvis rimelig god til at handle tilbud :-)

    SvarSlet
  5. Øh ja, kan blive ved med at sortere og synes stadig der er ligeså meget tilbage...det er som om tøjet formerer sig inde i skabet!

    SvarSlet
  6. Ja, det problem kender jeg vist også godt her...men lige pludselig gror han som skidt og jeg får 14 dages travlhed ved maskinen med at sy nye bukser!

    SvarSlet
  7. JA det kender vi godt herhjemme!! :D

    SvarSlet
  8. Hold da op alt det tøj. Min kæreste og jeg bliver forældre første gang til sommer, og jeg håber ikke kærestens køb af børnetøj og børneartikler tager overhånd. Men alt er sødt i de små størrelser.

    SvarSlet
  9. Hvor er de søde.
    Det gode ved at være barnepige er jo at de på et eller andet tidspunkt skal afleveres til forældrene igen ;0) Jeg forresten lige købt en dåbs gave hos www.coolbaby.dk som jeg var meget tilfreds med, i kan jo prøve at se dem også, har de har meget billigt babytøj, og så er det ret mode beviste

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...