fredag den 8. februar 2013

Et æsel til bords!

Også her i København er det fastelavn i institutionerne i dag :-) Surprise!

Og sørme om ikke vi havde et æsel med til bords i morges. Et meget spændt og stolt lille æsel, der næsten ikke kunne forstå, at det var i dag, hun fik lov at være æsel :-) Vi må håbe, at de store forventninger holder hele dagen.

Og nej - kreamor har ikke syet, men lånt kusinens outfit fra i går. Som er en dejlig arvesag! Jeg eeeelsker at arve :-)

Og så vil jeg da i øvrigt også klædes ud! Men det bliver ikke i dag - men måske man snart skulle lave en udklædningsfest for de lidt større barnlige sjæle?




7 kommentarer:

  1. Arve er godt :) Hun ser dejlig ud :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også at arve - godt jeg har dig til at sende store papkasser med Karens aflagte til Århus :)
    Og hvor er hun altså fin som æsel. Freja fik et tylskørt med i tasken. Hun sagde selv, at det var en 'sesse-kjole', og ville da heller ikke have den af til at begynde med, da hun skulle sove i aftes. Det bliver spændende at se, om hun har den på, når jeg skal hente hende i dag, for jeg troede virkelig ikke, at hun gad sådan noget ;)
    Kh

    SvarSlet
  3. Nåhr et sødt æsel :) Der er så mange flotte kostumer rundtomkring i blogland... Jeg er skam med på voksenudklædning - super idé. God weekend.

    SvarSlet
  4. The signs and symptoms of hemorrhoids depend on the type present. Internal hemorrhoids usually present with painless rectal bleeding, while external hemorrhoids may produce few symptoms or if thrombosed significant pain and swelling in the area of the anus. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman joss Many people incorrectly refer to any symptom occurring around the anal-Zectal area as "hemorrhoids" and serious causes of the symptoms should be ruled out. While the exact cause of hemorrhoids remains unknown, a number of factors which increase intra-abdominal pressure, in particular constipation, is believed to play a role in their development.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...