søndag den 10. februar 2013

2 heldige vindere!

Så blev det tid til at trække to vindere af den lækre Give Away sponseret af Studio LileSADI :-) Random.org har hjulpet mig, og lad os komme til sagen :-)



Vinderen af det skønne print "Wonderbear" i A4 format er hende her.


Vinderen af de to lækre spisemåtter i designet "Harlekin Mountain" er hende her.

Stort til lykke til jer begge - jeg håber, at I bliver rigtig glade for sagerne! I skal sende jeres adresse til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så kommer tingene til jeres postkasse snart :-)

1 kommentar:

  1. Jubii hvor er jeg glad, sikke en dejlig overraskelse.. jeg har vundet og hvor glæder jeg mig..
    Jeg har sendt dig en mail.. Tusinde tak..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...