søndag den 23. december 2012

Når de voksne leger med børnenes gaver!

I går aftes pakkede vi gaver ind, men vi nåede ikke så langt, for herren i huset begyndte at bygge togbaner og fortalte lystigt om alle de timer, han som dreng brugte på Brio :-)

Jeg har købt en kæmpe kasse brugt Brio af Ellen, og det er simpelthen så fint alt sammen!! Og der var så mange fine bonusgaver med, som jeg vil vise jer en anden dag. Tusind tak Ellen - jeg er sikker på, at det bliver et hit imorgen, og at vi får farmand at se i fri dressur på gulvet mellem skinner, stationer, huse og tog! Mon ikke hans entusiasme smitter af på Karen?



6 kommentarer:

  1. Velbekom Mette, fedt at se ham så engageret, skinnerne og herren er nok på samme alder:-) god jul og tak for handlen. :-)

    SvarSlet
  2. Fed julegave! Vores banditter på 5 og 7 kan stadig blive helt grebet af at bygge og lege og udvide og bygge mere - ligesom med LEGO. Og her i hytten leger herren også med - af stor lyst! Rigtig god fornøjelse med det og glædelig jul : )

    SvarSlet
  3. Super julegave, der er mange timers leg i den.
    Vores drenge har også leget med det engang. Nu ligger det i en kasse, hvem ved måske kommer der engang børn og leger med det igen.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt! Det er sjovtest med gaver, hvor alle kan være med :)

    SvarSlet
  5. Hehe, den kender vi godt herhjemme. 'Ej far, jeg kan altså godt samle mit lego selv'... Men så ved man da hvad manden skal have i julegave.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...