tirsdag den 18. december 2012

En tidlig julegave...

Oven på 9 timers eksamen i går, ja, så var det da ekstra skønt at finde en lille julegave i min postkasse her til morgen :-) Og så endda sådan en "bare fordi" julegave fra en sød læser. Jeg bliver lige benovet hver gang, der er en, som jeg ikke kender, der tænker på mig - bare fordi. Det ER altså det helt særlige ved dette Blogland!

Tusind tak Maria - du har gjort min dag ekstra fantastisk! Og så endda en god bid vintage tegneserietapet med Tom & Jerry - du kender mig jo! :-)



3 kommentarer:

  1. Wauw for en fed lille gave! Det er bare det bedste! :D

    SvarSlet
  2. Det tapet havde jeg på mit værelse i de sene 80'er. Bliver helt nostalgisk.

    I øvrigt tillykke med eksamen, jeg planlægger at begive mig ud i noget tilsvarende på den anden side af barsel. Så jeg vil gerne høre om dine erfaringer (og anbefalinger).

    God jul

    *FruF

    SvarSlet
  3. Godt at høre den nåede sikkert frem - og så var det jo lidt mere end en bare fordi gave - det var jo en værtindegave, som jeg desværre ikke fik givet dig personligt. Håber I havde en hyggelig aften, og tillykke med en overstået eksamen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...