torsdag den 20. december 2012

Et fint scoop!

Jeg har ikke handlet så meget stof på det sidste (ok alt er relativt :-)), og det er simpelthen fordi, jeg ikke har haft tid. Men i sidste uge skrev en af de søde tyske damer, om jeg mon kunne være interesseret i et børnesengesæt, og hun vedhæftede billeder. Det er altid spændende at åbne sådan en vedhæftet fil, og jeg blev ikke skuffet. Det fineste hele sæt af et af de smukkeste gamle tyske børnemotiver fra DDR - det vi kalder "børnene i bilen" - med pudebetræk og det hele. Og så endda i pigefarven. Mon ikke det skal på Karens seng for en stund?

Og så var der en lille bonus med - et skønt pudebetræk med Bambi og Stampe - jeg tænker, at det kunne være noget for dig Tamra? :-)





12 kommentarer:

  1. Nøøøj nogle lækre sager ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nu altså også et af de fineste print, synes jeg :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Maria

      Ja, ikke? Og det er altså bare endnu finere i virkeligheden.

      Kh. Mette

      Slet
  3. Svar
    1. Hej Vicki

      Ja, det var en af de heldige! Jeg håber, at nissemanden er kommet frem?

      Kh. Mette

      Slet
  4. Det er rigtig tøset, bliver dog en anelse rundtosset af rapporten på dynen, alle de træer :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Ja, det må man sige. Og jo - måske lidt - men sådan virker det faktisk ikke i virkeligheden. Men på billedet ser det lidt rodet ud..

      Knus Mette

      Slet
  5. Hvor er det bare MEGA fint - heldige dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tone - Og ja - det var en rigtig dejlig mail og en lækker pakke, der fulgte efter :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Hvor er det bare skønt!
    God jul til dig og din familie -og tak for alle de skønne indlæg du laver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også rigtig glad for det :-) Og også glædeligjul til dig og dine - og tak for din søde hilsen! Det er mig der takker, fordi I gider at læse med :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...