tirsdag den 5. oktober 2010

Pusleplads med udsigt

Når man bor 3 mennesker på 65 kvm. - og 4 hver anden uge - er det lidt af en udfordring. Det er her man bliver stor fan af IKEA's opbevaringsløsninger og sætter pris på de små ting. Som for eksempel udsigten. Puslebordet har fået the premium spot, så når det hele går op i bleskift, kan man lade blikket vandre ud over Brønshøj Kirkegård og videre ud i horisonten. På en klar dag kan man se virkelig langt, og det grønne er bare lækkert at se på.


Den fine uro har vi fået af moster. Den er så fin, og Karen elsker at kigge på den og prøve at fange et dyr. Man kan også lige ane pusleunderlaget, som også er en moster-kreation. Dyr i fine farver fra Malika-Rosa og fyldt op med krøyerkugler, så det er blødt og rart at ligge på. 


Brønshøj Kirke i al sin magt og vælde. Faktisk er det Københavns ældste kirke! Nedenfor et forsøg på et panoramabillede af udsigten. 


Og så lidt retrolækkert. Af min veninde har jeg fået de skønneste babydynebetræk. Det er retro, når det er bedst og bare lækkert at putte den lille i. Hun elsker at studere dem og sover som en engel.




2 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Lækker udsigt i har.. noget jeg virkelig mangler her i stueetagen.
    Jeg vil meget gerne lave en lille vest mere. Tænker det er til Karen? I så fald kan jeg lige eksperimentere med at få lavet den lidt mindre. Min niece som skal have den her er 2 1/2 år gammel. Jeg har ingen intentioner om at tjene penge på det, elsker jo at lave det så ville umiddelbart foreslå 75 kr? Så er garnet dækket :)
    Min mail er annemullewitt@gmail.com

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. ps. hvis jeg skal sende den ville det nok komme oveni jo.. Ellers bor vi jo ikke så langt fra hinanden. Jeg på Østerbro, og har min daglige gang på Panum.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...