fredag den 8. oktober 2010

Kom indenfor

Jeg har ryddet op - og så ser her faktisk ganske fint ud. Derfor inviteres I med ind i stuen.


Ironisk nok er det rødt og grønt vi kører med selvom Henrik er kraftigt rød/grøn farveblind! Vi er begge vilde med vores fotostat - det er som at spise i det fri. Rammen er en gave fra søster, som er god med tapet. Og så ses det, at jeg en overgang har boet i Grønland.

Og mens vi venter på, at jeg skal få syet mit svendestykke færdigt, kan I se de to andre legetæpper jeg har lavet. De er syet på maskine og Karen har brugt det røde rigtig meget. Det røde er hulter til bulter, mens det blå/grønne er lidt mere organiseret. Apropos svendestykket - jeg har regnet ud at der er 21 meter små kasteting....?? Vildt - og jeg mangler nu kun 4 firkanter, så det bliver nok en gang i næste uge, jeg kan vise det frem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...