mandag den 22. august 2011

Pip og Båt

Det bliver altså ved med at være fedt at pakke pakker op fra Tyskland! Denne gang var der gule fugle og børn på biltur i pakken - begge nogle af de skønneste prints, hvor mit hjerte liiige banker lidt hurtigere :-)

At man så oveni købet er blevet moster og har dikket guldklumpen - jamen så bliver dagen da ikke bedre?

Jeg sælger stykker af begge prints, og igen er det altså desværre ikke i den billige ende. Men der er jo heller ingen købetvang, men er du samler som jeg - så er der mulighed for at udvide samlingen, hvis netop disse mangler.




15 kommentarer:

  1. jeg vil meget gerne reservere et stykke af fuglene :)

    det andet har jeg selv et stykke af, og det er bare så fint!


    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke - Det kan du sagtens - skriv lige din mail, eller skriv til mig - mettekirkeskovjensen@gmail.com.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette..
    Det er da noget af en psher du har fået dig..?!!:)
    Lækre ting igen igen.. OG godt du fik dikket den lille bebs.. Det er noget helt særligt;)
    Jeg har pivdårlig samvittighed over manglende mail - men nu er der barsel på skemaet og jeg får samlet op! Du er næst på listen...
    Jeg hører gerne pris på især fuglene for dem ville jeg gerne eje;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. * pusher..
    Og skal vi bare mailes om det også eller..?:)

    SvarSlet
  5. Hej Annchen - Inge dårlig samvittighed - du når det, når du når det :-) Men ja - skriv lige en mail om fuglene - så får jeg lige målt og set på hvordan den skal skæres :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. LÆKRE stoffer Mette....
    :)

    SvarSlet
  7. Hej Mette:)
    Når du får fingerne ud af stoffet, vil du så ikke smide mail min vej med priser:)

    SvarSlet
  8. Er der mon mer af det med de skønne fugle?? ;0)

    SvarSlet
  9. Hej Mette, jeg er interesseret i begge, men vil meget gerne kende priserne, vil du skrive til mig på christinaravnandersen@gmail.com?

    SvarSlet
  10. Vil gerne høre priser på fuglestoffet. fensmarkditte@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er intresseret i begge stoffer:-) helenathell@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Er også interesseret i en pris på fuglestoffet (hvis der er mere tilbage). Kan sagtens bruge et mindre stykke. Du kan maile mig på Malene_schwartz@hotmail.com

    SvarSlet
  13. også fugle til mig tak - ss_sigurd@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Kan man nå at købe et stykke fuglestof, og hvad koster det for hvor stort et stykke?
    Mvh Pernille
    mail: panilse@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Hvor er det noget lækkert mønster! Jeg bliver helt misundelig...

    http://missionidealvaegt.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...