fredag den 26. august 2011

Lidt nyt

Jeg er for en stund kommet i bund med bestillinger på sættekassehuse - så nu var der tid til at lave et par stykker til butikken. Det skal jo også passes! Denne gang er det to styks, der er noget anderledes, end de andre jeg har lavet. En pastelkasse med en fugl omgivet af skønne blomster - og så en lidt crazy rød med knald på farverne og mønstrene. Er vild med dem begge på hver deres måde - og sjovt at lege lidt :-) Hvis nogen må eje en af dem, siger I som sædvanlig bare til. Og hey - så er det jo snart weekend! Vores står på en rolig fredag aften og en lørdag med housewarming forklædt som vodkafest! Deraf kommer at søndag nok også bliver heeeelt stille og rolig :-) Hvad skal I lave?




9 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Især den røde er jeg vild med.
    Jeg skal være sammen med bedsteveninden og hendes familie. Gudsønnen fylder nemlig to år i denne weekend.
    STOOORR dreng ;-)
    God fest lørdag og god og stille søndag.. hehe ;o)

    SvarSlet
  2. Hallo Sifon... du har da slet ikke tid til at sidde der og svare på blogindlæg... skulle du ikke se at komme i din bil og køre vestpå???
    Kh Bedsteveninden (undskyld, Mette :-))
    Og ja - er også mest vild med den røde! Rigtig fin!

    SvarSlet
  3. Ejjj den røde den er lækker da... Hold nu op

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Har fået stoffet med posten idag -og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde din adresse!!!! Kunne du ikke lige sende mig den igen på: pemilla@hotmail.com -så kan du nemlig hurtig få nogle storrygere ind af døren;)
    Rigtig god weekend
    KH
    Pernille

    SvarSlet
  5. Hej Mette!
    Hvad maler du sættekasserne? Spray? Jeg synes jeg maler og maler indtil jeg kan nå til det sjove, tapesere.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  6. "De er seje mor" (citat min yngste datter).
    Hvor har du selve sættekassen fra.
    kh. Dorte

    SvarSlet
  7. Kære alle

    Tak for jeres søde hilsner :-)

    Monika - Jeg spraymaler dem :-) Hurtigt, nemt og fint.

    Dorte - Fedt at de får rent ind hos de unge! De købes hos cchobby.dk - rimelige i pris, men fordyres jo desværre af den forbandede porto :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hej Mette
    Tusind tak for dit hurtige svar - du har en side, der absolut er besøg værd - vil anbefale den varmt til andre..... :-)

    SvarSlet
  9. Heldig for mig er jeg bosiddende i Holstebro, hvor cchobby har butik og lager.... endnu engang tak for tippet og den fine ide.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...