mandag den 21. marts 2011

De første spæde Pang-skridt....

Jeg hækler flere nøglesnore. De er i høj kurs, så jeg skal da have nogle med på markedet og helst mere end et par stykker. Så jeg er flittig i bussen på vej til og fra arbejde. Ja, man kunne sågar se mig sidde og hækle i 5A fredag nat på vej hjem fra polterabend!! Lidt malplaceret med en lille vind på og blandt feststemte buspassagerer :-)

Det er ikke nogen hemmelighed at min komfortzone er tone-i-tone - men jeg prøver nu at give den lidt mere gas på farverne. Her er jeg i gang med pink og græsgrøn, og det er selvfølgelig svært at se helheden, før der er kommet stof på. Jeg har udvalgt stofferne til disse tre, så forhåbentlig kan I inden længe se dem færdige. De bliver SÅ fede!!!

Jeg håber, at alle har haft en fantastisk weekend? Måske I har lavet noget særligt spændende? Jeg sunder mig stadig efter et polterabend og 3 x 1 års fødselsdag! Man kan godt mærke at man ikke er helt ung mere...

1 kommentar:

  1. jeg tror jeg kommer til at købe en af din fede ting på forårs marked til maj ... dejlige farver :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...