tirsdag den 28. januar 2014

Mumi og Miffy i webshoppen!

Aftenen er gået med at opdatere shoppen med en masse lækre nyheder. Vi har været på indkøb, og de første ting er nu landet i shoppen :-)

Vi har glædet os rigtig meget, så vi håber, at I vil kigge forbi og se de nye ting med blandt andet Mumi og Miffy - to af vores favoritter - det kommer vi vist ikke uden om :-)

Der er puslespil, kageudstikkere, klistermærker, mumifigurer og det mest fantastiske Mumihus med alverdens tilbehør.

Og så er der klistermærker i alverdens farver og former - en pakke med 190 stk for 45 kr!

Og husk - der er som altid fri fragt i vores lille webshop. Du kan finde alle nyhederne her.

 
 
 



 
 

7 kommentarer:

  1. Uh ha da! Sikke en masse skønne, lækre, helt igennem fantastiske nye varer I har fået hjem... hmmm måske der snart tikker en ny bestilling ind inden så længe : ) om ikke andet så har Dullen snart fødselsdag og hun er vild med Mumi (ligesom moren) ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina

      Dejligt at du kan lide de nye ting :-) Og du skal som altid være velkommen i shoppen.

      Kh. Mette

      Slet
  2. jeg er vild med det der mumisæt. Har lidt cravet mumifigurer siden jeg missede julekalenderen. Desværre er Svesken ikke helt overbevist.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Nana - det er også fantastisk :-) Jeg har efterhånden fået overbevist Karen om, at Mumi er noget af det sødeste :-)

      Og vi ses jo snart!

      Knus Mette

      Slet
  3. Åååååh Mummi <3 Jeg er helt væk i barndomsnostalgi nu! Er det muligt at få oplyst, i hvilke(t) land(e) Mummi-produkterne er produceret? På forhånd tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilly

      Selvfølgelig. Hvis du sender mig en mail, så skal jeg svare dig, når jeg er i nærheden af produkterne igen :-)

      Kh. Mett
      mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...