mandag den 23. december 2013

Adrenalin og glæde! Og et kæmpe tak!

Jeg har netop smækket numsen i sofaen - blot for at skrive et lille blogindlæg - skrevet på ren adrenalin og glæde. Jeg har nemlig haft æren af vagten i DesignKartellet i dag Lille Juleaftens dag - og mig og min med-kartel-søster Anne, har pakker mere end 300 gaver ind! På 8 timer. Regn den lige ud - det er 3-4 minutter pr. pakke. Hertil kommer rådgivning af alle de handlingslammede ægtemænd og små børn med håndvarme 10'ere! En festdag som jeg ikke vil undvære!

Jeg har sat mig i min sofa efter en skøn Lille Juleaften med familie og lækker Take Away. Jeg er lykkelig, træt og har et smil på læben. Jeg har lige for sjov regnet ud, at jeg den sidste måned har haft mine 37 timer på mit job - og dertil knap 20 timer i DesignKartellet. Min mand er overbærende og den bedste af slagsen. Og sådan en dag som i dag er bare det hele værd selvom man tilsammen havde ca. 8 minutters pause.

Tak til alle, der har lagt vejen forbi i den stressede julehandel - og tak til alle jer andre for at læse med! I er det, der gør forskellen!

Nu skal der pakkes gaver ind - og ikke mindst sættes Til-Og-Fra mærker på hele stakken!

P.S. Dette er ikke klynk - det er det modsatte - en hyldest til livet :-)



8 kommentarer:

  1. Et fantastisk dejligt og opløftende indlæg,fuld af energi og overskud... :-) en glædelig jul er velfortjent... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Heidi - det har været en dejlig jul :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Sådan læser jeg det også - altså som en hyldest til livet:-) Rigtig glædelig jul til dig og din familie, Mette. Og tak for dejlige blogindlæg.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anna

      Tak - og i lige måde - vi "snakkes" i 2014!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Håber i får en fantastisk jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde vi Maria - Tak - og håber også at din blev dejlig!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Hvor er det bare dejligt for jer.
    Ønsker dig en glædelig og velsignet jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - også glædelig jul til dig og dine :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...