tirsdag den 5. november 2013

Test af de nye stempler!

Når der kommer nye varer i webshoppen - ja, så må de jo testes! :-) De nye stempler designet af Ingela Arrhenius skulle være toppen af poppen - ud over at det er skønne motiver, så er de lavet af bæredygtigt amerikansk ahorntræ og naturgummi. Og nu har jeg så stemplet med dem også, og de er knivskarpe og nemme at arbejde med. Helt klart en liga over andre og lidt billigere stempler, jeg ellers har haft fingrene i.
 
Og tænk sig hvor nemt det nu er at lave et lille fødselsdagskort? Eller et fint hangtag til de hjemmegjorte kreationer? Det gør da bare det hele lidt ekstra fint, hva?
 
Du finder stemplerne i webshoppen, og prisen ligger på 39 - 49 kr.
 
 
 



8 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Kan man også købe dem i Designkartellet ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      De kommer også i DesignKartellet :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. Det lyder skønt, for dem må jeg da eje.
      KH Mette

      Slet
    3. Hej Mette
      Vil du skrive når de lander i butikken ?
      KH Mette

      Slet
    4. Hej Mette

      Ja, det skal jeg nok :-) Men der er jo fri fragt i shoppen, så du kan også bare hoppe derind og købe dem :-) Vi afventer endnu en levering før de kommer i DesignKartellet.

      Kh. Mette

      Slet
    5. Jeg må vente med tålmodighed, til de lander i butikken, jeg er en af de få der ikke har et dankort :(
      KH Mette

      Slet
    6. Ahh - på den facon :-) Ellers send mig en mail om hvad du vil have - så lægger jeg dem til dig i butikken og du kan bare betale der :-)

      mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hej. Kommer der flere af disse stempler i shoppen? Jeg tænker bl.a. på den med fødselsdagshilsen. Mvh Freja

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...