torsdag den 6. juni 2013

Vi er møgforkælede!

Ud over at vi fik alle de lækre havemøbler, som jeg viste frem i går - ja, så bugnede gavebordet af en masse andre lækkerier! For at sige det mildt, må Henrik og jeg gå under kategorien "møgforkælede"?

Jeg har slet ikke billeder af alt, men udover det I ser på billederne, så var der kontanter, platingavekort til oplevelser, champagne, god vin til kælderen, ukrudtbrænder, dart, stangtennis, haveredskaber til Karen, automatisk sæbedispenser, vinglas og noget, som jeg sikkert har glemt!

Det er altså de mest fantastiske venner, vi har! Tusind tak alle sammen :-) Vi smiler stadig fra det ene øre til det andet!

Smuk buket fra gode venner, der desværre ikke kunne komme :-(

Tomater, agurker, melon og chilli - og selvfølgelig kapillærkasser og jord - fra søde Tamra og hendes bedre halvdel :-)

Krydderurter - timian, oregano og rosmarin - mums - fra søster og familie og min mor

Smukke lupiner fra min dejlige bonusdatter

Og hele 20!!!! flødeboller fra Spangsberg chokolade! Velbekommen :-)

3 kommentarer:

  1. jeg ser for mig at I næste ikke kan få jeres arme ned af glæde hehe :)

    men ja I er møgforkælede :)

    SvarSlet
  2. SÅ fine gaver, men er især vild med blomsterbuketen :)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor nogle lækre og brugbare gave, de ville også falde i god jord herhjemme - og sikke nogle smukke buketter.
    Og hvis du ikke kan spise flere flødeboller siger du bare til ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...