søndag den 21. april 2013

De 3 heldige vindere!

Uhh hvor har jeg glædet mig til at finde tre heldige vindere blandt alle jer, der har deltaget i konkurrencen om en af de nye skåle fra Lucie Kaas! Jeg har læst alle jeres kommentarer, og der er vist ingen tvivl om, at mint og koral er forårets og sommerens hotte farver, hvis I skal vælge :-) Jeg er spændt på, hvilke farver vinderne vælger?

 
Random.org har hjulpet mig med at finde tre vindere. Og de heldige er hende her, hende her og hende her.

Jeg håber, at I bliver rigtig glade for jeres skåle, og at I kan finde god anvendelse for dem i jeres hjem :-)

I skal sende mig en mail med jeres farvevalg og jeres adresse - og så kommer skålene til jer, så hurtigt som posten kan rende. Min mailadresse er: mettekirkeskovjensen@gmail.com



Tusind tak for jeres deltagelse og ikke mindst mange tak til Lucie Kaas for de lækre præmier. Og husk at du kan finde Lucie Kaas på Facebook lige her.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er jeg superglad for, at jeg var én af de heldige!
    Kh Eva

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...