onsdag den 26. september 2012

Livie & Luca - så skal der fyldes op :-)

Ja, der er altid noget at se til, men lige netop dette stykke arbejde - nemlig at fylde webshoppen op med alle de lækre nyheder fra Livie & Luca - ja, det er et dejligt stykke arbejde :-) Min søster og jeg har hele eftermiddagen prøvet sko på vores unger, og det går jo helt galt - de ender jo med at få 3 par hver! Den nye kollektion er altså overdrevet lækker både i design og kvalitet!

Her får I lidt billeder af de nye sutsko/prewalkers. Desværre er de kun til de helt små, da de kun går op til str. 23/24.

Og er du i tvivl, kan du altid skrive en mail til os med dit barns fods mål, og så vil vi hjertens gerne guide dig. Og derudover er du altid velkommen i Brønshøj hos enten min søster eller jeg og prøve skoene på dit barn. Vi er meget fleksible!

Men til billederne.... Hvilken er din favorit?


Bil-skoene har vi kun i blå...



Disse skønne med blomsten har vi fået hjem i grå med lilla blomst (du kan se farverne på skoen i shoppen) men vi har desværre ikke et billede af sutskoen. Men her kan du altså se den i en anden farvekombination, som vi dog ikke har.


4 kommentarer:

  1. Elefanten (selvfølgelig - elsker mit par til Alba)... blomsten og den skønne støvlet øverst...

    Jeg kan ikke vælge hvilken der er bedst :0) Hvilket er et problem, for så kan jeg ikke finde ud af hvilket par Alba skal have *suk*

    SvarSlet
  2. Er da helt solgt til de øverste røde. Træls min prinsesse har fået for store fødder til at kunne passe dem:-(

    SvarSlet
  3. Årh, hvor ville jeg gerne varme Frejas små fusser i de røde øverst!! Og med hendes str 20/21 kan hun endda passe dem - øv for stram økonomi for tiden, for jeg er da helt forelsket i de futter!

    SvarSlet
  4. Åh, jeg er solgt til stang lakrids! ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...