søndag den 11. marts 2012

Elefantbytte og stofsalg i aften kl. 21

Igår havde jeg en aftale i butikken om et elefantbytte. Det grønne elefantsengesæt vekslede jeg til dette orange sæt med elefanter på den ene side og retrostof på den anden side. Det er så fint og elefanter er stadig meget fine i farverne :-) Jeg har vist sagt det før, men jeg bliver aldrig træt af de elefanter...

Og stoffet er jeg også kommet lidt videre med. Planen er, at det kommer til salg i aften kl. 21. Børnene er puttet og Lykke er slut - og så kan I shoppe :-)

Der bliver stofpakker med blomstret retrostof, og så bliver der et udvalg af mine børnestoffer.




6 kommentarer:

  1. troede lykke var slut sidste søndag !

    SvarSlet
    Svar
    1. He... det kunne du da godt have ret i? Vi er en gang bagud, så har faktisk ikke helt styr på det :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. Lykke slutter først i aften :-)

      Slet
    3. ups så har jeg set forud på drs hjemmesiden for jeg har set den :)

      Slet
  2. Det sengesæt er skønt på begge sider ;0) Så må jeg jo sidde klar klokken 21:00 ved tasterne (hvis jeg da husker det - er ret slem til at glemme sådan noget uheldigvis)

    SvarSlet
  3. Øv altså, skal i byen i aften, men mon ikke jeg kan huske at gå på nettet på mobilen, og se hvad du har til salg :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...