søndag den 29. september 2013

Vinderen af Huawei Ascend P6 - og et dementi!

Først og fremmest et dementi! I indlægget i går, hvor jeg og resten af familien anmeldte denne nye, lækre Smart Phone, skrev jeg, at den ikke virkede med handsker! Det gør den! Jeg fik mange mails fra søde mennesker, der fortalte, at deres virkede upåklageligt, så vi prøvede igen. Og selvom vi (var vi i hvert fald sikre på) havde slået handske-funktionen til første gang, vi forsøgte, ja, så må det være gået galt. For denne gang lystrede den uden problemer. Jeg beklager den første - og forkerte - udmelding. Så med denne bonus-funktion, som virker, ja, så er der virkelig ikke noget at udsætte på denne telefon.

Og her det fantastiske og skarpe billede som et eksempel på telefonens lækre kamera
 

Derfor er det nu bare endnu federe, at kunne annoncere en heldig vinder af en sort Huawei Ascend P6. Det har været et enormt tælle og sortere arbejde, men med en lang liste med nummererede deltagere, ja, så var det med Random.org's hjælp ingen sag, at finde den heldige.

Og den heldige blev Mette. Stort til lykke Mette - du er hermed blevet ejer af en ny mobiltelefon :-) Send mig en mail med din adresse - så kommer den fluks med posten til dig!


 
Og til alle jer andre - TUSIND tak for jeres deltagelse! Det er fantastisk, at så mange gider at lege med. Og hold øje - der er flere lækre Give Aways på vej!

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Mette :-)

    SvarSlet
  2. Kæmpestort tillykke til vinderen :)
    Måske jeg skal vove mig ud i en HUAWEI når jeg skal skifte mobil lige om snart, for det er da godt nok et knivskarpt billede...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...