mandag den 16. september 2013

Vietnamesiske forårsruller!

I lørdags havde vi vores madklub på besøg. Dem har I hørt om før, og denne gang var temaet asiatisk! Der var et mylder af lækkerier på bordet, men jeg fik ingen billeder taget - kun ét - af en af de tre retter vi selv bidrog med. Nemlig vietnamesiske forårsruller.

Det tror jeg faktisk aldrig jeg hverken har lavet eller smagt, men nu er jeg hooked, og min mund løber i vand blot ved tanken. Opskriften fandt vi her - og den kan virkelig anbefales :-)

Nemt - og ikke mindst lækkert.... Og helt pænt ser det da også ud?





2 kommentarer:

  1. Ser super super lækkert ud..... Det må vi prøve en dag:) tak

    SvarSlet

  2. The signs and symptoms of hemorrhoids depend on the type present. Internal hemorrhoids usually present with painless rectal bleeding, while external hemorrhoids may produce few symptoms or if thrombosed significant pain and swelling in the area of the anus. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman joss Many people incorrectly refer to any symptom occurring around the anal-Zectal area as "hemorrhoids" and serious causes of the symptoms should be ruled out. While the exact cause of hemorrhoids remains unknown, a number of factors which increase intra-abdominal pressure, in particular constipation, is believed to play a role in their development.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...