torsdag den 16. december 2010

Én julegave færdig... (og en smule stolt)

Og tilmed indeholdende mine første sådan "rigtige" bukser - a la Marapytta selvfølgelig. Under kyndig vejledning lykkedes det at få syet et par fede fløjlsbukser med foer, lommer, tittekant og opsmøg! Her er de - blitz und alles.



Dejlig stor lomme.

Og "Tittekanten" synes jeg bare gør hele forskellen.


Opsmøg som også er stoffet der er brugt som foer - et par lækre vinterbukser. 


Og så er det et fint sæt til niecen på 2 til jul sammen med æblevesten.


Stolt? Ja, en smule - men er vi ikke også blevet enige om at jage janteloven på flugt?

5 kommentarer:

  1. Ihh det er vi nogen der glæder os til at se live..Heldige pige på 2:0)

    SvarSlet
  2. Du kan roligt jage Jante langt væk! De bukser er for lækre!!! Sådan nogle vil jeg også lære at sy!!!

    SvarSlet
  3. Jeg er altså også stolt...altså af dig! SÅ godt gået.

    SvarSlet
  4. Tusind tak piger!! Jeg håber, at få et billede af den lille med dem på i julen. Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...