tirsdag den 23. september 2014

Test af flyverdragt! (Sponseret indlæg)

Vi er nogle heldige kartofler. Karens første flyverdragt, fik hun af sin mormor - og de næste tre vintre har vi arvet fra både kusine og et hold gode venners pige. Og i år, har vi så fået lov at teste en flyverdragt fra Friends børnetøj, som er Kvickly's mærke. Der er især én i husstanden, som glæder sig til det bliver koldt nok, for "Mor... prøv lige og mørk hvor blød den er inden i", som Karen sagde som noget af det første :-)

Jeg glæder mig også! Karen går nemlig i udflytterbørnehave, hvor en af de fornemmeste dyder er udeleg i al slags vejr det meste af dagen. Og det allerbedste er mudder!! Hvis der ikke er noget mudder, ja - så laver de simpelthen noget. Så I kan nok gætte, hvordan ungerne for det meste ser ud, når de bliver hentet ved bussen. Så den skal kunne holde til noget, og jeg vender tilbage med vore dom, når den har været i gang i børnehaven i noget tid.

Teknologisk Institut har også testet den, og kårede den som vinder blandt de 8 mærker, som blev testet med disse ord: "Flyverdragten fra Coops tøjmærke Friends er blandt de billigste af de otte modeller i testen. Alligevel vinder den suverænt. For 650 kroner kan forældre sikre sig en heldragt, der er vandtæt, og som ikke er til at slide op. Og børnene bliver heller ikke overophedede under legen på legepladsen, da dragten også er til at ånde i."

Lige nu har vi bare prøvet den og tjekket alle de lækre detaljer ud. Den virker super slidstærk, rar at have på og ikke mindst varm. Jeg håber, at den holder hvad den lover - for så er det dælme et godt køb til prisen., som vi bestemt vil gå efter næste år! Vores nærmeste Kvickly ligger her - så der er ikke langt!

Herunder får I lidt billeder af detaljerne - og en glad Karen!



Fine detaljer med pink trykknapper og gode inddækkede lommer med lynlås


Blød fleece i halsen og i benene

Solide remme til under støvlerne (og ekstra medfølger), snefang med trykknap inderst og justerbare velcrostropper i det yderste lag - den kan justeres perfekt rundt om støvlen!

I sin helhed!

For god orden skyld. Vi har modtaget flyverdragten for at teste den - men holdninger om produktet, overvældelse over detaljerigdommen og Karens smil - det er helt vores :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg har nu set flere test af den og har selv købt en til min datter. Jeg er så spændt på om den til prisen kan leve op til mine (høje) krav og forventninger til en flyverdragt! Men den er i hvert fald superflot!

    SvarSlet
  2. Står der noget om vandsøjletryk i den?

    SvarSlet
  3. Hej Pernille. Det hedder 3000 mm - så umiddelbart noget mindre end de kendte mærker. Men jeg har nu altid oplevet, at Karen fik våd numse i vandpytter - men holder sig tør i mudder og sne/sjap - så jeg glæde mig til at teste den i real life :-) Så skal jeg holde dig opdateret :-) Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...