onsdag den 20. august 2014

En ferie med med leg! (Sponseret indlæg)

Ferien er fløjet af sted! Så hurtigt at jeg ikke forstår, hvor den blev af?

Heldigvis har vi mange skønne billeder, så der er ingen tvivl om, at vi havde en skøn en af slagsen. Bare familie, bare hygge - i det svenske og herhjemme - og bare være sammen.

Der blev også loppet og leget. Og Karen fik en skøn pakke bondegårdsdyr fra Schleich, som lynhurtigt blev integreret i legene, og de kom med alle steder. Det er så fedt med legetøj, som lige ryger med i hånden, når man skal ud af døren!

Sommeren bedste loppefund var en flyttekasse fuld af gammelt Brio. Min mand fik julelys i øjnene, da der var masser af dele, som han kun havde drømt om, da han var knægt. Vi proppede det hele i badekarret, og gav det en ordentlig skrubber - og så ud i solen og tørre på terrassen!

Og så blev der ellers bygget - og leget! Togbanen med bondegård og dyr stod i over en uge, hvor vi bare gik til og fra legen. Herligt!

Har I det også sådan med de gode gamle sager som Brio og Schleich? Det holder bare!?





 
For god ordens skyld. Scleichdyrene fik vi foræret imod at vi ville skrive om vores oplevelse med legetøjet. Men begejstringen og de mange timers leg - det er helt vores egen :-)

2 kommentarer:

  1. BRIO-togbanen er gået i arv fra min ældste dreng på 13 år til de små på 3 og 2 år - Der er mange timers leg og de bliver aldrig trætte af det... Det gør vi til gengæld - Sjovt får de altid ondt i benene, når der skal ryddes op og nu er konsekvensen af det meste er gemt væk. Jeg er ond, men jeg nyder at jeg ikke falder over togskinner, lokomotiver og en evig rydden-op bare for et øjeblik.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...