fredag den 10. januar 2014

En neglesucces til deling!

Fredag aften er det - og præcis en uge siden, at jeg brugte hele dagen på udsalg! Jeg havde fået mange dejlige gavekort i julegave og lidt sager, jeg havde fået flere eksemplarer af, så blandt andet gik turen til Matas.

Som en del af mit projekt "Bliv mere feminin", har jeg det sidste halve år forsøgt at lakke negle jævnligt. Resultatet har altid været flot - i ca. 10 min,!!! Og det selvom jeg har ladet det tørre og tørre og tørre lidt mere - til stor irritation for min mand :-) Det har seriøst ikke været kønt få timer efter, jeg er gået ud af døren. Hånden i lommen en enkelt gang - og så manglede der en kæmpe flig :-(

MEN..... de der gavekort. I Matas stødte jeg på et Essie-tilbud - 3 for 2's pris. Jeg havde besluttet, at jeg ville give det en chance mere, hvor jeg gik korrekt til værks, og benyttede både underlak, lak og overlak!

Det endte med Essie's "Ridge Filler" som underlak (jeg har riller i mine negle), "Spaghetti Splash", og "Ready To Go"-overlak.

Spændt brugte jeg 1½-2 timer i sofaen fredag aften efter putning - med forventningen om, at det igen ville gå som alle de andre gange.

Ridge Filler var fantastisk! Ikke en bule at se på mine negle. Farven lækker på Spaghetti Splash - og overlakken var tør inden man var færdig - så den fik to gange. Bare for at være på den sikre side :-)

Og så har jeg ellers kigget på mine negle hvert andet minut hele ugen. Hvornår mon de går i stykker?
Lørdag gav jeg den endda gas med både havearbejde og hovedrengøring. Men her sidder jeg - en uge efter - og der er ikke en eneste ridse???? Den eneste anke jeg har, er at mine negle er vokset!

Måske du har haft samme oplevelse - og måske også bare lige skal prøve at give den hele turen?

Det færdige resultat!
 
Mine negle igår - og de ser stadig sådan ud!

For god ordens skyld. Dette indlæg er ikke sponseret - men inspireret :-)
 

5 kommentarer:

  1. Fedt at det kan holde så flot i en hel uge :-D Jeg bruger kun til fest og tørrer desperat negle på vej ud af døren - eller undervejs i bilen - og resultatet bliver derefter! ;-)

    SvarSlet
  2. præcis underlak og overlak gør hele forskellen!! har jeg også lavet indlæg om!

    http://regnbuemig.blogspot.dk/2013/08/neglelak.html

    SvarSlet
  3. Det ser skidegodt ud... Og at det har holdt en uge er flot... Jeg er hestepige, og har derfor altid kedelige flossede negle, og lakken holder ikke en meter, måske jeg skulle prøve dit tip... :-)

    SvarSlet
  4. Kender det alt for godt... mit problem er at jeg ikke kan holde fingrene i ro længe nok til at lakken kan hærde.
    Jeg forstår ikke helt meningen med underlak, så jeg nøjes normalt med en farve og så topcoat :)

    SvarSlet
  5. Jeg må en tur i Matas, det lyder som noget jeg også kan bruge.
    Tak for tippet. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...