onsdag den 14. august 2013

MyBurger - McOlli

Måske I kan huske, at jeg var til et sjovt smagearrangement hos McDonalds? Hvor kokken Claus Holm guide os igennem de forskellige smage, og serverede lækkerbidskener for os? Eller kan du læse mere om det her. I indlægget kan du også læse mere om konkurrencen, som McDonalds kalder MyBurger.

I den anledning fik jeg bygget min egen burger - og fik efterfølgende lov at smage den. Den var helt perfekt - så nu har jeg selvfølgelig også lavet den virtuelt, og så håber jeg, at nogen vil stemme på den :-) Det kunne være SÅ cool, at få sin egen burger på menuen! Min består af chillibolle, romanisalat, cheddarost, grillet kylling, rødbedechutney og løg!

Her får I et billede af McOlli som den så ud. Og hvad betyder Olli så? Det betyder såmænd - One Life - Live It!

Man kan se alle de mange burgere, som folk har bygget på konkurrencens hjemmeside. Det er også her man kan stemme :-)

 
For god orden skyld. Jeg har modtaget en gave for at udbrede kendskabet til konkurrencen. Men ideen til burgeren og billedet er mit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...